Evelina & Passe Partout

En blogg om mig och min hästs utveckling

Meeting!

Kategori: Allmänt

 
 
 
Gud vad jag blev sugen på att åka på någon rolig meeting! Dock är det inte relevant i dagsläget eftersom vi inte är redo för att åka ut och tävla nu. Har boxgardiner, boxväskor och massa annat som bara väntar på att få användas! Jag tänkerdefinitivt satsa på att vara med i Varbergshoppet till nästa sommar, har alltid velat vara med där men har aldrig haft någon häst redo när det väl äger rum. Nu blir jag ännu mer taggad till att träna för att sedan kunna åka ut och tävla. Dock är höstrusket här och dagarna blir allt mörkare och kallare, är ju bara en tidsfråga innan snön och isen kommer! :O Inte helt lätt när man inte har ridhus på plats hemma!
 
 
Fina Nellie Berntsson och Stella på Varbergshoppet och lyxiga tävlingsprudukter från Exklusiv horse wear som just nu bara ligger i garaget och skräpar!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: