Evelina & Passe Partout

En blogg om mig och min hästs utveckling

Himledalen!

Kategori: Allmänt

Låång dag!

först skola, sen åkte jag till emma, tog in min häst och red en snabbis i paddocken (ca 30 min) vill inte att hon ska bli överansträngd och samtidigt inte överpigg så ett lagom pass innan denna dressyr-weekend! Sedan tog jag, Emma, mamma, Laisa, Colin och lite fler människor från gården en gofika bestående av pepparkakor och cola, mums! Samtidigt putsade vi utrustning och hann även bada hästarna så de är fina tills imorgon!

Kvällen har spenderats på himledalen med mina nya klubbkompisar! Ätit tacos och tjötat lite, myys. Nu taggar vi en tidig morgon och ska bara softa resten av kvällen (Min familj hade redan gått och lagt sig när jag kom hem kl halv 11!?!?!?!?!)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: