Evelina & Passe Partout

En blogg om mig och min hästs utveckling

Gymnasiemässan!

Kategori: Allmänt

Hejhopp!

Kom precis hem efter en heldag på stan! Gymnasiemässan, shopping, fika, lite mer gymnasiemässa.

Kollade en hel del på olika program men också på snygga killar, hehe.

Blev mer och mer intresserad av ridgymnasiet. Det verkar sjukt roligt, lära sig mer om hästar, rida på skoltid, ha hästen på en stor, fin anläggning och studera! Men jag är fortfarande väldigt osäker, vad ska jag göra efter skolan? Självklart kan man läsa till ämnen som ger högskolebehörighet men jag har ingen aning om vad jag vill bli! Ekonomiprogrammet eller hotell- och turismprogrammet är två alternativ.

Nu ska jag ta en promenad i mörkret mot stallet för att sedan fundera vidare ang. gymnasievalet :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: